marți, 11 mai 2010

... 40

11 mai  1970 - 11 mai 2010....

Ce repede trece vremea,.... ce repede trec anii.....!!!!

     Nu prea sunt motive de bucurie in zilele astea, asa cum nu erau nici acum 40 de ani ( in plina "epoca de aur" ), nici acum 20 de ani ( tocmai trecuseram printr-o revolutie, nu stiam ce ne asteapta,...), sper doar ca peste 20 de ani sa ......
     Eu unul, astazi, la implinirea varstei de 40 de ani, ma bucur de ceea ce am realizat si sunt mandru de familia mea si mai stiu ca am un (singur) motiv pentru a rezista in fata tuturor greutatilor acestei vieti si pentru a lupta in continuare pentru a fi: Se cheama Georgiana-Adina si are 8 ani!

     Pentru asta ma simt implinit si fericit. Si ma face... OPTIMIST!

6 comentarii:

Lilick spunea...

La multi ani, draga Costi! Sa fii fericit impreuna cu familia! :)

COSTI spunea...

@Lilick: Multumesc mult!
Ma bucur de prietenia ta, fie ea si virtuala...:)

JANET spunea...

La multi ani!Sa fii iubit si fericit,alaturi de cei dragi tie! Sa fii sanatos ,sa poti scrie ,ca o faci tare bine!
Chiar daca nu las comentarii ,nu am ratat nimic din ce ai scris!
O zi superba!

COSTI spunea...

@Janet: Nu pot spune decat atat: Miltumesc!
Si o spun din tot sufletul...

ionelmuscalu spunea...

Costi, la multi ani fericiti, ai destule motive de dragoste si fericire alaturi de ai tai, adica 90% din ce e important in viata.Lasa-ma sa-ti transmit si eu un 0,9% motive, spunand ca de un an te "vad" zilnic si nu am a-ti reprosa decat raritatea momentelor tale de scriere.In rest, ceilalti prieteni vor umple golul pana la 200%... Cu bucurie, domnule Brancus, iti urez intru multe impliniri si sanatate!

COSTI spunea...

@ Ionel: Multumesc din suflet pt gandurile tale; E adevarat, scriu cam rar, recunosc; In limita timpului, a inspiratiei si a momentului....